create your own banner at mybannermaker.com!

.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 13, 2010

Penat ~

Selamat malam, hari ni aku penat gler,nk thu x sb per? sb  dari ptg td g Bp dgn famly n tunang saye coz sdre kawen...lps tu singah Bp mall g first lady cari baju tema merah hati untuk abg tunang aku kawen mingu dpn nasib baik ada kt butik tu, sb aku dh mals nk cari wrna tu...lps je blik dri Bp aku g ngeteh dgn famly tunang  aku,lps tu boleh palak akak n ibu tunang aku ajak g parit raja cari barang kawen so aku pn g je lh... ( aku memg suke jln pn hehehehe....) sampai kluang dlm kol 10mlm peh memg lepak gler... (yek..yek.. je lepak tapi still x tido lg wlupn jam dh kol 3 pgi...hehehe...) dah lh aku nk tido sb esok nk g rumah tunang aku nk tolg2 skit cz abg tunang aku nk kawen kn so kena lh rajin skit takut nt time aku kawen dia x nk tolg  plak ... k lh slmt mlm.. :)

No comments:

Post a Comment